en snabbis, karolina

yeeees, då har man gjort sig iordning då. börjar tio i nio idag för vi ska kolla in ett gymnasieprogram, jag valde turism på kungsgård, hoppas det är bra så jag har lite valmöjligheter till mitt gymnasieval. och jag måste plugga massa nu så jag får bra betyg så jag kan välja vad jag vill ! har i alla fall höjt mig i matte :D, det känns gött! i alla fall så tror jag sofia kommer snart för vi ska till samma ställe, nervöst att komma dit.  meeeeeeeen, man måste ju :) .  soooo, vad ska alla göra idag då?  jag ska ju till kungsgård sen te skolan. sen efter den vet jag inte, det är ju ugly betty&desperate housewifes ikväll, det måste jag se för jag är lite neeerd.

och jusse, jag kanske kan hänga med dig hem & prova jeansen?
jusse & jag ska göra ett jeansbyte förstår ni, om jag kan ha hennes jeans :).



ciaaaaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0