freeeeeeedag.

mm, mycket seg fredag. jag har inte gjort någonting alls förutom att handla på ica med pappa och sen hämta mamma. men det är ju i och för sig bara för att jag varit sjuk, vilket suger (längesen jag andvönde det uttrycket). nu vet jag i alla fall att tove är hoooome :D. sen är jag osäker på om sofia&amanda är hemma eller inte x). i alla fall får man höra av sig till dom imorgon eller så :). jo, imorgon så ska jag på visning av lägenhet på olofsgatan inte så långt ifrån där jag bor nu, med min familj såklart. jag har en ganska bra känsla inför den här lägenheten, bara att det saknas ett sovrum. som för tillfället är ett kök men vi gör om det om vi ska ha lägenheten. men det vet man ju inte än, den kanske är jättehemsk i verkligheten. i alla fall så skulle det bli närmre till stan, det behövs egentligen inte men det vore ju trevligt att slippa korsa albrektsvägen. usch, nu yrar jag bara massa för jag har inget att göra och det är tråååk. stackars ni få som läser, ni kommer antagligen sluta läsa. som tur är finns ju josefine som också skriver och styr upp det hela. en grej som jag stör mig på just nu är mitt hår, ganska ytligt men det stör mig. det är kort och burrigt på ett annorlunda sätt. jag vill ha låååångt och vääldigt fint hår.  kollade runt lite på massa bloggar och såg en  tjej som hade väldigt fint hår enligt mig, tyck vad ni vill.

   
längden va perfa & färgen va också väldigt fin. jag får väl bara vänta på att mitt hår växer ut, sen tunna ut det lite. och kanske man skulle våga sig på en färgning?



ciaoo everyone,
/karolina

Kommentarer
Postat av: tove

tråkigt att du är sjuk :( men det är inte så konstigt eftersom det är so damn cold här!!!!

2007-11-10 @ 13:52:40
URL: http://toove.blogspot.com
Postat av: sofia

ae tjejer, ni har tappat! inte ett inlägg sen i fredags :(? tråk!!

2007-11-12 @ 18:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0