i'm back!

kloooooooooockrent jusse! , så himla skönt att du fixade den, för jag hade gjort något fel här så jag inte kunde ändra den, den blev dösnygg!

ja, nu är jag back in business kan man väl säga, frisk & kry. lite förkyld bara men så är det väl jämt så här års? i alla fall så har praon blivit lite roligare nu förtiden. mer bak och så. och så har en ny prao, sara, kommit , så nu har man någon att umgås med. simon har ju förstås varit med hela tiden men ju fler desto roligare. idag lurade vi i simon att malt (en äcklig rinnande gegga som smakar skit, men ser dock ut som choklad) haha, han tog väldigt mycket, och sen höll han på att spy x), haha, det va döskoj! han som jobbar där, nelle heter han, han är lite skum. han är lite kvinnofixerad tror jag. asså inte så här att han typ är äcklig eller så men han bakar bröst och skit. han har lite skum humor tror jag. i alla fall så kommer jag rulla till skolan när den börjar för vi får eftermiddagsfika varje dag, idag blev det kanelbullar som vi själva bakat :), mumma!
och idag fick jag ett vykort från tove :D, hon har iochförsig redan kommit hem men det va kul att få det i alla fall, tack tove!

jo, just det! nu kan jag lägga in bilder för min har hittat en sladd så jag kan föra över det till datan, så nu blir det lite bilder här :)



innan lagfesten.      idag va det iskallt       va på stan med
                                  när jag skulle cykla         jussan igår.
                                       till praon.

Kommentarer
Postat av: sofia

nu har ni inte skrivit på länge igen :(

2007-11-17 @ 12:31:41
URL: http://sofmarolo.blogg.se
Postat av: tove

jag tänkte först att jag kanske inte behövde skicka några vykort alls eftersom jag skrivit i bloggen och sådär. men det är ju kul att få vykort och så har det ju blivit lite av en tradition ;D haha! fin bloggdesign förresten :) jusse, du får fixa på blamethem också för när jag försökte så blev det helfel. fast jag har i och för sig fixat en header men jag vet i fan hur man får den på plats. help me!

2007-11-17 @ 19:45:50
URL: http://toove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0