josefine skriver, hejsan hoppsan lillebror.

jo vi har varit lite laata nu på sista tiden karro. hehe. träligt att du är sjuk :/. i alla fall så var kladdkakan väldigt god som jag åt hoss dig! haha.
japp, min prao är faktiskt rolig! :D man får vara ute och inne det är döskönt. när jag kommer dit på mornarna så kör endel guppar och killar fotboll, och endel har morgongymnastik. haha dökul. jag brukar typ sortera och sådant på morgonarna, ganska soft. sen så äter vi frukost. sen åker jag och bosse, förutom idag var det en 87a, jonte, väldigt pinsamt men han var väldigt snäll, vi åker till smedby och delar ut post. typ delar upp halva var, så jag kör själv (h). det går väldigt bra faktiskt. har väl lagt fel någon gång och då går det inte att öppna brevlådorna det är sådana här med lås, uupps. fast det är alltid grannens är någons då så det är lungt. ;) plus att jag har en döhet postcykel och en döhet postjacka!! när vi kommer tillbaka äter vi och sedan kammar sitsta. det är softination. lite enformigt men skönt. vissa tanter och gubbar se dö arga ut på mig när lilla jag kommer. men endel är väldigt snälla faktiskt. haha bosse är för skön! det kommer fyra tanter med stavar, han bara; kolla där kommer brudarna ute och går igen. sen när dom kommer imot oss; tja snyggingar! thaha. han är kul.
jag ska inte träna ikväll :/ känner för konstet ju! men jag har råkt ut för en förkylning :/ blir väl när jag är ute och cyklar. det är tråk.
jag måste läsa min bok klart! apelsinflickan, har typ 30 sider kvar. plump, måste göra en dööbra recention, men da bok is little krånglig.
idag kommer sofia, amanda och tove hem! :DD (tror tove kommer idag?)
karolina, får ses in da helg tycker jag!
hjälp, jag vet vilken linje jag ska gå!!!!!!!!!!!! BLAJ!

  pushejleverpastej! 

Kommentarer
Postat av: tove

kommer hem tidigt den 9:e! PUSSSSS

2007-11-08 @ 17:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0