josefine skriver.

halooo, det var ett tag sedan jag skrev.
men nu är jag here. idag har jag varit sjuk. döjobbigt, ville faktiskt till posten i morse men helt orkeslös.
annars så har praoveckan varit bra faktiskt. och dom har sncakat med mig om sommarjobb! :D dösoft.
i lördags åkte jag till tove, där också amanda var, jag kännde mig värsta blekfis med som. dom firade mårten så det var massa folkt där. så vi busade med massa ungar, dösöta. sedan gick dom och vi spelade eyetoy. sedan somnade tove först. amanda och jag kunde verkligen inte sova så vi ägnade natten åt att rita på toves arm, massage, prat och skratta åt tove när hon prata i sömnen. jag har självklart tagit massa pics också men jag får inte in bilderna nya bildera på datorn. :/ hade träning igår, det var väl då jag började bli sjuk, hade sjukt ont i halsen. men det var i alla fall riktigt kul att träna! och inne är roligt nu!hoppas jag är friskt i morgon, det är sjukt segt att vara sjuk!!!karolina; är du frisk? tag sen vi sågs! inte bra! och så hopps jag på att kunna träffa sofia i veckan också! (:nu ska jag ladda för avenyn och fotbollsgalan. :D jag hoppas verkligen att zlatan tar hem guldbollen!!

image97!   PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: amanda

nu har du lyckats få med att du vill att zlatan ska få guldbollen på alla bloggar och allt (; haha. bra jobbat (Y) :D

2007-11-12 @ 20:50:28
Postat av: josefine

haha jo! :DD

2007-11-13 @ 12:00:43
Postat av: karolina

usch, dåligt att zlatan fick den. HENKE LAAAAARSSON, säger jag bara! :D

2007-11-13 @ 16:35:11
Postat av: josefine

haha! karolina, henke har ju inte alls varit lika bra som zlatan det här året. xd

2007-11-13 @ 18:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0