karolina, lööööördag.

japp, det va ju då lagfest igår. riktigt trevligt, men helt plötsligt blir allting kolsvart (jag tror att tränarna typ ska skojja med oss eller ngt med tanke på att det är halloween &så.) men nej, så va det inte. det va strömavbrott i hela smedby,navestad,hageby & södra stan. scaaaaaaaaary ! i alla fall så är vi där i mörkret ett tag och några nördiga killar som ingen vet vilka det var springer utanför med masker & grejer. senare så går alla därifrån& jag,josefie,josefin&matilda drar in till stan för att träffa några. sen så kommer inte dom ut från den där lokalfesten som vi vill komma in på så vi hittar det själva. skämmer ut oss ett tag där utanför när våran räddare plötsligt dyker upp. han säger: vet ni vem den där blonda killen från navestad är?
öhm, vi har ingen aning men jussan börjar rabbla upp massa namn men det enda han säger är : öhm, jag vet inte vad han heter ...
smart som jag är frågar jag om han kan "fixa" in oss,
han säger då: vänta ett tag. sen ställer han sig vid dörren & snackar med någon sen när vakten typ kollar bort smyger vi in som jag vet inte vad. därinne är det lite dans osv. riktigt kul faktiskt fsat jag kände mig som största tönten & skulle jättegärna velat gå & fixa om hela mig men så är det. sen drar vi till donken (coolt va?) sitter där ett tag & han som jussan sa va så trevlig va ganska konstig (inte alls så trevlig). i alla fall så får jag skjuts hem sen av jussans pappa, och kvällen va hyfsat rolig ! (hela kvällen låter som största fjortiskvällen men det låter värre än va det va.)


now you know, byeee!

Kommentarer
Postat av: matilda

haha så ni kom in sedan, grattis ;)

2007-11-03 @ 22:43:25
URL: http://duvethontildaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0