karolina skriver, förkyld.

mm, det va mysigt. god tårta och mysigt sällskap ;).
igår kväll blev jag förkyld helt plötsligt, så idag skulle jag egentligen ha gymat med jusse men så blev det icke. istället änkte jag ta ett bad eller en dusch så jag blir ren & fräsch. sen ska jag åka till motala, för min bror ska göra körkortsprovet(lycka till, brorsan!) & pappa& jag ska hämta delar till min moppe. sen så på kvällen har jag ingen aning om vad som händer, om det inte dyker upp något funderar jag starkt på att ligga hemma & ha filmmaraton :).

sofia, amanda&tove: ni får ha det utomordentligt bra där borta(tove har ju varit borta ett tag men tar med dig nu iaf) & så får ni komma hem otroligt bruna så jag kan gå runt& vara avundsjuk :)!



bye!

Kommentarer
Postat av: josefine

jag skulle gärna vara med på filmmaraton! :D

2007-11-01 @ 10:52:35
Postat av: Johanna och Viggo

Nyfiken! Hur gick det för Jocke?? kram kram

2007-11-01 @ 15:40:50
URL: http://freewebs.com/vovvenviggo/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0