karolina skriver, fredag.

hm, vaknade ju tidigt idag med. åt frukost & kollade på film, gridiron gang. handlar om massa killar i ett ungdomsfängelse som typ startar ett fotballslag. själv tycker jag den är bra, kanske inte låter som det. sen gick jag faktiskt ut & jonglerade lite, men min boll va helt jättedålig, fanns ingen luft i den. så jag gick in igen och tog mig en knäckemacka och satte mig här, ska snart ringa mamma och sen åka och fika med henne. har ju sagt att jag ska göra det typ hela lovet men det har ju aldrig blivit av, så nu idag så ska jag göra det. sen så är det lagfest :) ,
självklart ska vi åka dit tillsammans jusse, ska vi köpa läsk tillsammans också eller? jag har inte gjort det än.



kisses&bye!

Kommentarer
Postat av: josefine anropar karolina

min mor skulle köpa läsk tilll mig. men kolla jag kan typ komma till dig vid sex så kan vi gå till festen och så kan duu köpa på vägen? :D:D

2007-11-02 @ 13:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0