karolina skriver.

uuuuusch, skola imorgon igen. har gjort de dumma läxorna vi hade, som va dötråkiga att göra och jag tror inte jag kommer få så bra på dom. i alla fall så va jag hos jussan igårkväll och kan väl säga att kvällen va lite cepe, men asså det va ändå ganska trevligt. förutom att sverige är jättedåliga.  sen så sov sofia här, vi kom hem vid ett men pratade till typ tre. sånt är mysigt, fast jag hade lite ont i magen. sen så vaknade jag vid typ 10, men sofia sov till 12 tror jag, så jag hade det lite segt där ett tag men skönt för henne. så åt vi frukost sen lite corounne x), och sen såg vi shrek 2 sen va klockan redan halv fyra, fia åkte hem och jag satte igång och pluggade. sen så åt vi, sen så kom daniel,johanna&viggo på en fika. så idag har bara varit en slappardag för mig, men det är skönt att ha innan man ska tillbaks till skolan igen. hoppas det är ganska lugnt med läxor & så fram till jul (det tvivlar jag starkt på men man kan ju hoppas) imorgon efter skolan måste jag fixa busskort, och sen har jag bestämt mig för att lämna tillbaka den där kattburen som vi lånade när vi gav sofia lilla tindra :D!


nu ska jag typ äta popcorn och glo på tv, sen äre läggdags och imorrn är det skola.
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0