snö&sjuka karolina.

mm, är ju prao den här veckan & nästa. jag blir såklart sjuk, så jag va där i måndags&tisdags. det va helt okej, mycket städa utom typ mellan 12 och 2 då det är världens rusning & man får servera osv. lite segt men hoppas att jag får baka lite och så nästa vecka. just nu har jag feber & tittar på råttatoille för typ tionde gången. men jag klagar inte, det är ju som det är. får äta lite vitlök idag (har hört att man blir frisk av det) jag måste också skriva den där dumma bokrecensionen på stockholmskärlek, som är väääldigt seg och det händer absolut ingenting i den , och dne tar heller aldrig slut. får läsa slutet för det händer inget mellan början och slutet. väääääääldigt seg som sagt.

josefine, jag tycker vi har varit lite dåliga på att blogga på sistone. jag skulle vilja höra lite detaljer om din prao?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0