tjoooockiiiis!, karolina då alltså.

mm, jag är en riktig tjockis. idag hade jag tänkt mig att träna men nej, det hinner inte jag för att jag har massa matte kvar& också jobbig franska tills imorgon. så jag hinner tyvärr inte till träningen, hela laget tycker säkert att jag är latast i världen, men jag måste ha bra betyg så därför måste man plugga lite hemma.
också så ska jag sjunga med sophia,emma&emelie på julavslutningen så vi va tvungna att stanna efter skolan idag. sen ska jag plugga matte A också sen, jag kommer absolut inte hinna med att ha ett liv. kommer bara vara skola & massamassa plugg. men så är det väl antar jag när man går i nian och det börjar närma sig juletid. hohoho!
man får väl ha kul på helgerna och på lovet.
något jag verkligen ser fram emot just nu är SM! vi ska spela SM som josefine nämnde, det kommer bli jätteroligt även fast jag kommer skämma ut mig totalt. och gud vad jag hoppas att inga tittar på, för det skulle bli så sorgligt för min del då. och jag hoppas verkligen att vi går vidare!

nu i alla fall ska jag plugga franska så jag lär in allt det där + det jag missat. (usch, jag är så svordomligt slarvig!)



ciao, au revoir, bye!

Kommentarer
Postat av: josefin

JAG SKA KOLLA :D

2007-11-22 @ 21:15:48
URL: http://askebladjosefin.blogg.se
Postat av: sofia

skyll dig sjäv x) du valde ju att plugga sönder med matten, genom att ha matte a ;D

2007-11-24 @ 19:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0