wednesdaaay!

mm, har precis gjort klart engelskan, den va tråkig och kort. sen så har jag pluggat franska som jag lätt kommer få ig i eftersom att jag tydligen ligger efter, just nu haaaaatar jag franska. je deteste la francais (jag förtjänar nog ett ig). i alla fall så va det julkör idag, jag vet det låter som världens töntigaste grej men jag tycker faktiskt det är helt okej, plus att man får flex :D. och jag tycker om att sjunga förstås! mm, sen efter åkte jag & fia hit och käkade bananer och kollade one tree hill, som slutade jätteilla :'(. tjöt lite på slutet, det är ju för sorgligt. får vänta på nästa säsong nu. nu så är det så att jag verkligen borde plugga mera franska men det är ju sverige-lettland nu och det är en underbar ursäkt så jag slipper. nae, men jag känner att jag är lite oinspirerad till allting just nu, det kanske beror på att det är första veckan tillbaka i skolan och också typ allt mörker och så. men jag har noll inspiration right now.


yeees, ciao!



heeeeeeeeja sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0