yeahyeah, karolina

theres a song about me, sang by melanie c. (just so you know)


yees, då är det lördag kväll igen då. jag tycker det går ganska fort faktiskt. min dag började hyfsat bra, men sen så gick jag & my parents till kungsgård för att kolla in det och direkt på vägen dit blev jag på jättedåligt humör, jag har nog ångest för vad jag ska välja, så vi gick in där och jag lyssna på lite grejer om stil&trend och så men kände direkt att det passar nog inte mig. sen så gick vi hem, då ringde sofia & undrade om jag redan hade varit på kungsgård eller inte, vilket jag tyvärr hade. kan lugnt säga att det hade varit grymt mycket roligare att gå med henne :). sen åkte vi och handlade, usch vilken torrboll jag är känner jag. sen så började min mamma må jättedåligt, typ mådde illa så jag fick panik för jag hatar att spy och trodde hon hade fått magsjuka eller något så jag sprang ner i källaren när vi kom hem och har spenderat resten av dagen där, och jag är fortfarande kvar. patetiskt. i alla fall, så ska jag kanske till josefin sen, sofia ska antagligen också dit. har ni lust att ses, slå en pling tycker jag.



ciao!

Kommentarer
Postat av: Johanna och Viggo

Vännen då! Det val du gör nu är inte hela världen om det blir fel! Bara du tänker på att läsa basämnena o få okej betyg å välja kanske något "trist" ämne på valbara ämnen så kan du i princip läsa vad du vill sen! Även om du går en yrkesutbildning. Å det du inte läser nu kan man alltid läsa i ett senare skede om man så vill! Du klarar dej Karro! Det vet jag! Men förstår din ångest och panik jag var likadan! Men inser nu i efterhand att det var rätt onödigt! Lycka till nu! Ring om du vill ventilera dej =) Många kramar Johanna (grabbarna hälsar med)

2007-11-25 @ 21:24:40
URL: http://freewebs.com/vovvenviggo/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0