081215

igår kväll åkte jag ut till dettan,
dit kom även julia och emma. (:
vi kollade på film och snackade.
sen åkte dem hem, jag sov hos jussie (:

imorse var det dags för fotboll i f13.
stackars jussie har magkattar,
så jag fick pallra mig själv bort dit.
körde med killarna idag, mycket roligare.
sen vare dags att kolla hanbolls sm,
filla spelade jue, (: dem vann & förlora en.

sen hade vi engelska då det mestadels var sång,
massor julsånger som vi fick uppträda med haha.
och sjunga för idrott/ hälsa klassen, huhu. fintfint.

nu håller jag på att kolla topform,
haha det är med när vi åker tilt, (:
och på middagen, haha pin.
sen är det plugga som ett djur,
har stort prov imorgon, usch.
onsdag fotbollsturnering :D
den slutar fyra, jag börjar jobba fyra,
hmmm, får se hur det löses.

kisses and hugs   / jw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0