i´m still a rockstar.

heydär,
idag började vi elva med fotbollsturnering.
tvågruppmatcher, vårat dreamteam;
jag, caroline, anni, johanna, angelica, fredrik imål
och filla och jullan som bänkvärmare/andramålvakt haha!
vi vann båda gruppmatcherna, och gick till semi.
hur känns det att vi kom längre än killarna i klassen?
jo väldigt bra. dem hade kanske lite tuffare matcher, men men ;)
sen innan semin så var jag tvungen att dra efter som att jobbet ropade.
och dem förlorade tyvär semin.
nu kom jag nyss hem från posten,
har väldigt ont i ryggen av att stå och sortera.
imorgon är det avslutning halv tio. sen blire sol med anni och fille.
sen så skyulle jag börja jobba tidigare imorgon, 14-20 suck.
får väl se det som attt man har ytterligare en vecka kvar i skolan.
nu ska jag ner och äta pancaces. hade!   / jw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0