i'm at it,

oh herregud!
yes, igår var man ju på frottégalan, allt va gratis för oss vip-are, ne inte direkt va. men gratis va det! var trevligt, grattis till chippet som vann och alla andra också för den delen! efter frotté satt jag uppe till halv ett och pluggade (!), gissa om jag va trött imorse! har blivit en riktig pluggis jag. snart blir det träning, men innan dess .. MER plugg, kill me now typ. satt nyss och skrev massamassa engelska och blev klar med skiten så jag sparade det men brorsans jäkla data har slarvat bort det eller något, så it was all for nothing .. :@


aja, hade bra & remember, imorgon är det fredag! :)
/karolina.


Kommentarer
Postat av: amanda

vad ska du göra i helgen snuttis? (:

2008-12-04 @ 20:03:53
URL: http://massie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0