J'aime mes amis

har precis tagit en lång varm dusch efter iskall träning.
usch det är nästa för kallt för att träna ute nu. ;)
något som är lite små cool är ju att,
hedvig lindahl var och tränade med oss idag.
och jag var back tillsammans med henne.
respekt, hon vet vad jag heter. haha.
nae men det var väldigt roligt faktiskt (:
nu håller jag på och fixar lite och kollar på hells kitchen,
haha. det är lite smått kul faktiskt.
imorgon är det entligen fredag, happy happy!
jag är allvarligt sjuk, jag har sätt twilight idag också :|
haha, helt sjukt. ae nu är det sleeptime.
kisses & hugs   /  josefine wahlman


tack, min fina!  ♥

Kommentarer
Postat av: Fillan

DU är besatt! Men den var faktiskt helt okej ;)

Jag DÖÖR jusse!

2008-12-12 @ 09:58:10
Postat av: Lina

Din lilla twilight nörd ;D

2008-12-13 @ 11:15:14
URL: http://liinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0