jus.

vaknade runt tio idag, upp och fixa sig,
sen in till stan med bästa kajsingen.
blev massa julklappskollning och kek på chicken.
köpte presentkort på makeupstore till julia,
så får hon göra vad hon vill, tror hon blev glad iaf ;
har man noll fantasi så har man inte det.

sen åkte jag och kajsing hem till henne ett tag,
sen in till stan igen och tog bussarna åt olika håll.
hon skulle till hageby och inventera,
och jag till posten och jobba, sista dagen innan jul.
behövde bara jobba två timmar, va inte mkt att göra.
det var riktigt skönt. sen kom mams och hämta.

se tog jag och julle cyklarna till hageby, inhandlade snacks.
gav julklapparna, sncka massa och bus som vanligt.
riktigtt trevligt och mysigt kväll med bästa mulle.

imorgon ska jag upp skapligt,
blir in och sola med josefisen, saknat pulään.
sen blir det hem och hjälpa lite här hemma,
innan jul, norrland och allt som sker.

nu ska jag nog somna tilll edward tror jag.
får böckerna i julklapp, happy.
blir att sträckläsa i norrland.
ska bli skönt att komma iväg till norrland,
skönt med lite annorlunda miljö bara chilla omkring,
träffa unberbaraste farmor som är som ett bar själv,
bits och håller på, mysfaktor.

vill träffa alla  bästa tjejorna på lovet nu! behöver det!
fillapilla, be strong. finns här, always.    kiss!

ganska sjukt, ganska så sjukt.
gud vad jag skulle vilja ändra på saker och ting.




Kommentarer
Postat av: Fille pille ;)

Gusccccch jussefine!

Du ska veta hur jälva glad jag är över att vi hittat tbx till varann!

Jag älskaaar verkligen diig!

Jag finnns här för sjuklingen ;)

Och jag har skiit dåligt samvete för allt jag gör är att gnälla! xD Aya det är ju jag ;)

MÅÅÅÅSTE SES SNAAART!

2008-12-30 @ 00:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0