juss,

jag har haft en superdupermega mysigt jul (:
jätte mysigt att bara äta gott, prata, slappa och öppna paket med de närmsta.
är även supernöjd med alla julklapps. ohja!

inte långt kvar tills vi åker iväg till farmor i norrland nu.
vi åker vid fyra i natt när det är mörkt så man kan sova i bilen.
men om jag känner min pappa rätt så kommer vi inte iväg förän sex typ. :P
tar med mig datorn, så hoppas på att farmor har bredband jag kan koppla in i den i så att det fungerar. hoppas!
niclas ska ju vara hemma,
så jag undrar hur huset kommer att se ut när vi kommer hem, hehe.
är hemma dagen innan nyår, i think.

jag ska nog faktiskt ta ett bad nu, sedan är nog sängtime om man ska orka upp.
har fått "twilight böckerna", har redan börjat lite, och är redan fast.
så det blir att läsa tills man somnar.

hoppas alla hade en riktigt trevlig jul!
när jag kommer hem är ladda till nyår som gäller.
det kommer bli great hoppas jag på.
och sen hoppas jag på att träffa alla saknade tjejer efter det!

ha det riktigt bra,
/     jusefine



är svullen runt ögonen sen solariumet igår, hm.. aldrig blivit så innan, weard.
och min gamlgammla telefon fungerar ibland haha, så lite ecopics blire ibland.
ae måste verkligen skaffa mig en ny! lite pinsamt faktiskt. får ta och fixa det, dags.

Kommentarer
Postat av: tove

du kommer sluka dom där böckerna direkt! haha, jag läste de första tre på en helg ;D största nördarna är vi! hoppas du får det bra i norrland, <3

2008-12-24 @ 23:26:32
Postat av: sofia

så himla snyggis är du :) sötaste på alla bilder <3

2008-12-25 @ 00:04:43
URL: http://sofmarolo.blogg.se/
Postat av: amanda

snygging:D!!!<3

2008-12-25 @ 10:57:06
URL: http://massie.blogg.se/
Postat av: sofia

förresten! varför önskade du dig inte en ny mobil i julklapp ;o

2008-12-25 @ 16:02:36
URL: http://sofmarolo.blogg.se/
Postat av: jus

det blev bara inte så. hann inte riktigt med det innan allt var köpt :P

2008-12-28 @ 13:05:48
Postat av: Feelicia

Haha snygging på den bilden jag ser då xD

Jag tar igen min dåliga kommenterar karriär nu! :D

2008-12-30 @ 00:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0