juss

hate this!
- mina körtlar ser ut smo två korvar på halsen. kanske har körtelfeber. och vad jag har hört så är det inte speciellt fun.
- mina halsmandlar eller vad det heter är uppsvnullnade och röda. jippi. vem vet, det kanske är halsfluss?
- jag tänker inte gå till läkaren före nyår för då får jag inte gå ut på nyår. och hur illa det är är så ska jag ha kul på nyår och det ska bli som planerat.
- jag pratade med myran idag och jag kanske inte får vara med på 92dm på måndag om det inte är bättre innan fredag, vilket ser ganska mörkt ut.
- jag har inte tränat på hur länge som helst, och får inte göra det nu heller pga this. jag saknar det och kommer vara totalt sämst när jag kommer tillbaka.
- det är iskalt ute om mina fötter är som isbitar efter att ha varit på träningen och hälsat på.
- min klänning kommer inte komma till nyår även fast det stod att det skulle ta åtta arbetsdagar, jippi. vad ska jag nu hitta på.


positiva är väl
- imorgon ska jag till linköping med mormor, morfar kusinerna erika och sofia. mysigtvärre.
- nyår!
- se twilight med julia på bio på torsdag.
- ett varmt bad väntar på mig.

Kommentarer
Postat av: sofia

HAHAH, twilight igen? är du inte riktigt frisk unge?

(nej det är du ju ioförsig inte just nu men)



det är synd om oss... jävla skit att det ska komma just precis nu! vem vill oss illa? MORR

2008-12-29 @ 21:25:48
URL: http://sofmarolo.blogg.se/
Postat av: josefine

haha, jag är sjuk på alla möjliga sätt ;)



killen där uppe har någonting imot oss, thank you gud.

2008-12-29 @ 21:29:24
Postat av: amanda



men snutt då, inte dm :( stackare ! <3 men nyår, det pallar du!

2008-12-29 @ 23:42:18
URL: http://massie.blogg.se/
Postat av: Feelicia

Gumman jag liiider med dig!



Saknar livet av mig efter er tjejer!!

Krya påre.. <3

2008-12-30 @ 00:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0