/ jw

dagen idag började med fotboll i f13 och hade inte ont i knät! wihu så jävla skönt att vara igång igen.sen gick jag och josefisen hem till henne och fixade oss. fick så jävla ont i magen. så sket i engelskan sen och åkte hem i stället.
blev bättre sen och jag åkte ner till stan och träffade dettis vid fyra. gick och kekade, mätte stobe and alex också så dem åt också. sen stack dem och dettis och jag tog oss en runda på stan. jag hittade ingeting, of course. dettan hittade massa fint.
imorgon blire bio med josefine, anni emma och julia. synd att fillilisen är sick, miss you hun. men vi ska nog se den där twilight. jag  tror inte att den kommer att vara så bra. den är säkert döläskig haha. men men, man ställer väl upp :)))
och yes idag är prision break, wihu. lika glad varje gång. nu ska jag ner och keeeeka lite pangasius. mumma.                                 / jw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0