/ jw

igår var en bra och mysig dag.
sista lektionen i skolan var bowling, nice.
men jag sög hårt, men kom tvåa iaf, haha.
vann med typ fem poäng över äänne :D
slutade hakv två, åkte hem ett tag.
sen runt tre åkte jag in till stan igen,
träffade kajsinge för lite julklappshandel.
lyckades få med mig lite julklapps hem. skönt.
åkte hem och käkade, åkte iväg vi sju sen igen.
till tove där tove, karro, sofia och cicci va.
mysigt värre med candy, idol, singstar,
pratprat, twilight. alltid trevligt (:
sofia och cicci åkte hem vid typ två sen.
då tog jag tove karro lite nattmat.
sen bedtime, tove somna först som vanligt huhu.
jag och karro tog lite snygga pics med datakameran.

imorse gick vi upp vid halv tio, kekade lite frukost,
tog bussen hem senare.
nu har jag varit ute på långpromenad,
med mammsen pappes och birdy.
det var skönt och mysigt.
nu har jag och mamma också beställt hem klänningen,
från asos. hoppas den blir nice.

/ seeeeya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0