one day left,

 GRUPP AGRUPP B
 Borensbergs IF FKEneby BK
 BK DerbyKuddby IF
 Lindö FFLinghems SK
 Linköping Kenty DFFLSW IF
 Mjölby AI FFMjölby Södra IF
 Smedby AISSkeninge IK
 Valdemarsviks IFÅby IF
 IK Östria LambohovÅtvidabergs FF

grupperna till 92 dm. synd att ve fick mjölby ai, men revansh!
fick varken kuddby eller eneby, haha det var lite skönt faktiskt.
alltid så jobbigt men roligt att möta folk man verkligen känner.
är väl bara  mjölby och lindö som är lite tuffa i våran grupp?
aja jag längtar som tusan, köra med bästa 92orna.

jag ska nog lägga mig och kolla på twilight nu. sen titanic eller bodygard vid nio.
imorgon är det fotbollsturnerin gi f13 vid elva. skön sista dag.
men piss tråkigt känns det just nu att åka och jobba efter.
sen avslutning halv tio till halv elva på torsdag.

det blev något strul med känningen som jag beställde hem från asos :@
så nu har jag ingen aning om vad som kommer att kommma på posten.

idag i skolan hade vi redovisning och prov om skellet leder osv. känndes skapligt bra.
sen vare mattetävling, och sen fick vi reda på proven. missnöjd. men men.
ska ner och hämta sockerkaka till filmen nu. häpna och hör, min pappa har bakat.
hade bra,   /  jussie.

Kommentarer
Postat av: amanda

yesyes! slipper smedb. glad!

jag vet inte,

pulkarace om det kommer snö ?!??? pussis

2008-12-16 @ 22:05:59
URL: http://massie.blogg.se/
Postat av: lina

så grymt kul det ska bli med DM o vi får hoppas på kuddby-smedby i finalen som alltid då;D

2008-12-17 @ 16:03:10
URL: http://liinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0