REA everywhere,

yees,
spenderat dagen tillsammans med juss. först solade vi sen hem till mig igen, gjorde oss i ordning och sedan ner på stan igen(tyvärr utan sofia som var inplanerad men fick avstå pga feber osv.) tanken var att jag skulle hitta något snyggt till nyårsafton (helst på rean) och också att både juss& jag skulle hitta ett par dösnygga skor, men NEJ. stan var en enda stor röra med all rea och alla fynd-hungrigt folk. det gick inte att hitta ett dugg eftersom det inte fanns något nytt och allt var väldigt billigt. nae, jag tror inte jag diggar mellandagsrean alltså. jag älskar att fynda billigt men nae, idag stämde det inte!


i alla fall fick jag med mig en bodylotion och lösögonfransar(!), hoppas att det blir bra i alla fall. jag tror jag har löst kläd-problemet till nyår också, ska sy om en paljett-klänning till en liten kjol istället. om det funkar har jag gjiort ett riktigt kap för jag har inte betalat ett öre för kjolen i så fall ( sydde den på sy-slöjden i typ nian kanske?)

tess, sofia&jag i stockholm sommaren -08


/karolina.

Kommentarer
Postat av: sofia

oh den är ju asläcker om du lyckas sy den bra :D



synd att vi inte kunde ses idag, får göra det snart <3

2008-12-29 @ 21:27:07
URL: http://sofmarolo.blogg.se/
Postat av: sofia

oh den är ju asläcker om du lyckas sy om den bra :D



synd att vi inte kunde ses idag, får se till att göra det snart <3

2008-12-29 @ 21:27:52
URL: http://sofmarolo.blogg.se/
Postat av: sofia

oups, blev visst två ;o

2008-12-29 @ 21:28:13
URL: http://sofmarolo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0