tierd,

kom hem från jobbet för ett tag sen. är dö trött i fötterna och ryggen.
har ätit och tvättat mig, nu ligger jag i min underbara säng.

idag skulle alla på skolan träffas i hörsalen halv elva, och så var det dags för julavslutning.
det var fint (: espen och linda dansade grymmast och mulle var lätt sniggaste lucian.
jag kommer sakna underbara trampis under lovet.

efter avsolutningen så gick jjag anni och filla till makedonken och drog på mat.
sen gick vi även en runda på stan, försökte hitta julisklapp till julia,
men det är näst intill imöjligt. karro får hjälpa mig med det på lördag.

åkte hem vid halv ett och väl hemma gick det fort,
och så tog jag bussen in kvarti två igen och vidare till vrinnevipark för jobb.
jobbade mellan två och åtta idag så missade träningen.
och så missade jag navestadsjulavslutning. skulle gått med tjejerna.
träffat maria och ätit men, så blev det inte för min del :/

imorgon tänkte jag att det blir en underbar lång skön sovmorgon,
men den tanken sprack direkt när matsa fråga om jag ville jobba imorn morgon.
så nu ska jag börja vid sju imorgon och jobba till elva. sen hem.
sen börjar jag fyra igen och jobbar till åtta. puusst och stöönn!
inte så intressant för er, men sjukt jobbigt. är så jävla trött just nu.
så imorgon efter jobbet blir det enbart slappparkväll med familia i think.

nu ska jag nog faktiskt försöka sova så jag orkar upp halv sex imorgon.
måste bara nämna att jag har världens underbaraste vän, julia. du är bäst.

i miss it, i miss you...                     / jusse

Kommentarer
Postat av: sofia

va duttti du är gumman :D stolt över dig!

2008-12-18 @ 23:00:59
URL: http://sofmarolo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0