twilight again.

började med att jag försov mig i morse, som jag har gjort varje dag den här veckan, ingen aning om varför. vaknade vid sju, tog bussen till skolan med filla. hade en lektion, datakunskap i tre timman och då kollade jag, filla och anni på twilight. slutade halv tolv. tog bussen hem och satte mig och plugga lite datornkunskap.
tiden rann iväg och sedan var klockan hokuspokus kvart i fem och jag tog bussen till stan för att möta mina bästa, sofia karolina tove och lina. vi keeekade lite och sedan, ofc bio för att se twilight. oooh verkligen bästa haha. jag har sätt den fem gånger på en vecka nu, tre på bio och två på datorn. jag måste verkligen sluta nörda. jag börjar bli riktigt patetisk. haha. men är man fast i edward cullen så är man, :D
imorgon är det först tandställningstandläkaren, missar fotbollen. så börjar inte förän halv ett imorgon. riktigt skönt måste jag säga. då är det svenska i tre timmar. haha men det ska faktiskt bli ganska roligt. jag och anni ska skriva en berättelse som vi sk spela in på datorn som sedan våran svenska lärare ska ha och lyssna på haha, jag kommer låta som en mummelpelle. sen är det träning på kvällen.
på fredag blir det att handla lite julklapps med karolina efter skolan. sedan blir det mys med bästa tjejerna hos tove på källen. ni betyder något helt otroligt mycket för mig, jag blir så glad att träffa er. en liten mening från någon kan göra så himmla stor skillnad. ni är guld.
nu ska jag in och ta en dusch och borsta tänderna noggrant inför besäket imorgon, huhu. 

haha, det blir många sådana här bilder nu.               seya  / jw

Kommentarer
Postat av: amanda

and we can't get enough of them ;)

2008-12-10 @ 21:44:43
URL: http://massie.blogg.se/
Postat av: sofia

<33 (ett hjärta till dig och ett till edward)

2008-12-11 @ 22:16:31
URL: http://sofmarolo.blogg.se/
Postat av: Felicia

Helt seriöst, jag tror du borde söka hjälp snart ;) Såhär juletid spenderar du alla pengar på BIO! som du sett X antal gånger.. What to do? xD aya Fortsätt försova diig! <3

2008-12-12 @ 09:59:38
Postat av: andrea

lätt världens bästa film och världens snyggaste vampyr ;)

2008-12-13 @ 16:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0