alla hjärtans dag.

so what?


yes, nu har jag gjort mitt gymnasieval i sista stund. får lämna in kvittensen imorgon, och sen äre sportloooov ! så himla skönt, verkligen efterlängtat. idag filmade dom oss på idrotten, det va dyngsegt, sen när vi väl började spela volleyboll så va våran lärare med i mitt(vårt)lag och tog över allt så det va ganska trist.  sen hade vi bild hela eftermiddagen, gjorde lertavlor eller vad man ska kalla det, hoppas min blir bra efter allt slit.
nu ska jag röra mig uppåt. har precis klippt sönder en t-shirt och gjort det till ett linne, måste säga att jag känner mig ganska cool (H)! bilder kommer någon annan dag, när jag orkar lägga in!


happy valentine!


/karolina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0