i'm baaack!

måndagen nästan avklarad nu, kom till skolan imorse och allt va väl som vanligt, hade bara missat massa tyvärr. så fick va kvar i skolan till klockan fyra (!) usch, det va inte roligt. det gick sämst på matte-provet. det blir väl ett G på det. nu sitter jag och mumsar på en av mina underbara "solskensbullar"   och tittar på alvin-filmen , men eftersom jag sitter här så tittar jag inte så noga så det blir en titt med amanda i helgen (right ?) sen måste jag plugga , eftersom jag missa engelskan förra veckan. meeeeen, det ordnar sig!

jo, jusse. du får nog komma igång lite med skrivandet igen:). jag kom på att imorgon kan vi ta tag i sol-korten? innan mötet.
jaja, nu iaf ska jag glo lite på alvin sen blir det plugg och sen är jag offtobed!


bye!
image157 amanda's&mitt flygplan, som vi gjorde för ganska länge sen.

Kommentarer
Postat av: amanda

mm, så ser den nu!? ;) men annars får du se om den :) men då får du göra samma sak i helgen som du gjort idag då ;) så på filmen och frossa bullarna (; pusshej

2008-02-04 @ 19:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0