jus fredag.

idag har jag och karro varit på stan. vi åkte så vi var där vid 10 när det öppnade (: och självklart började vi på monki, haha där vi var i en timme ungefär. köpte ett linne där. sedan bar det av till hm där jag köpte ett till linne. har knappt några pengar kvar, jo lite men måste spara nu! bara gått 2 dagar sedan vi fick pegnarna och jag har redan gjort av med 600 (Y) lyckat. men jag hittade lite fint. haha vi får gömma. hahaha! hoppas på att det är kvar nästa månad, vill ha den klännningen, pumps och en bh. men men. vi skulle ju ha solat också mend et blev inte så. ville inte gå utan smink och så på stan. så förhoppnigsvis ska vi sola på söndag, kan vi inte lika gärna ta det imorn då karro?
sedan sammlades vi vid fem skulle spela match mot saltängen a. vi vann med tre - noll! :D riktigt bra. det gick väl sådär för mig. typiskt att jag inte kan göra riktigt bra ifrån mig och visa när det väl gäller men men. och det var ju inte ett dugg kalt, nejnej. mina tår och händer höll på och frysa ihjäl i pissvädret. typsiskt att det ska regna dö mycket just när vi spelar match och det inte har gjort det på hela veckan.
image204
 vi skulle försöka fota karros marleyn monroe pose (döfel stavning) haha.
 hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0