lördag jus

hejsan;
idag har jag då varit på stan med karro, köpte en tröja och ett linne. ska nog köpa en bikini imorgon och en klänning typ, mys men not för min plånbok.
kännde för att göra något kul ikväll, men icke sa nicke. och det var nog bra endå, förkyld och så fortförande. så det blev melodifestivalen med godis.

summering av melodifestivalen;
döbra att sanna nilsen gick till final, låten va döfin.
bra att ola och jonsson&häggqvist gick till andra.
men usch för tvillingarna. lasse lindh skulle va där!
måste säga att han björn gustavsson är klockren! haha!

>

 - vet inte vad jag vill göra med mitt hår! om jag ska fortsätta blondera det sakta men säkert eller färga det lite mörkare brunt! blev sugen på mörkbrunt när jag såg en gammal bild förut. men det vore ju kul att variera lite också. förslag?

nu ska jag nog se på tv, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0