lördag jus.

tjenis, nu blev det kväller.

ställde klockan på 8 idag igen, gäsp! imorgon ska jag försöka sova läänge! tog iaf 10 bussen till stan. där jag träffade karolina. (: tog oss till törnrosa och solade. det var riktigt skönt. och fick lite färg iaf. gjorde något fel så att den bara stog på 10 min ett tag men det årdnade sig sen, blev en halvtimmes solning. (: eftet det så gick vi och kolla lite. sen gick jag hem ifrån stan typ till mormor och morfar som bor typ vid mig. det var ritkigt skönt att gå. underbar väder! när jag kom dit så hade dom som vanligt köpt lite godis eftersom att dom visste att jag skulle komma. (: sedan gjorde vi vofflor. det var mysigt. när jag kom hem har jag bara slappat.

börjar få väldigt ont i knät när jag springer och så nu. karro trodde det var typ slatter eftersom att hon har typ samma sak. det är grymt jobbigt. men jag tror att det har som hon säger med att man håller på och byter underlag hela tiden. varannan gång inne och ute.

igår kom tessan hem, idag kommer tove & sofia och imorgon nicke. sköönt dom måste ha haft det!
  hade bra, puss!


Kommentarer
Postat av: emilia

svarar här.
aa ska nog önska mig dom dyraste i födelsedagsrpesent :) bara dom finns i min storlek så. men aso helt slimmade :|

2008-02-23 @ 22:53:34
Postat av: emilia

aso nike fotbollsskorna :)
BILDEN förövrigt

2008-02-23 @ 22:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0