segast på jorden (K)

okej, känner mig helkonstigt eftersom jag inte träffat någon annan på hela veckan än min familj! jag känner verkligen för att träffa lite andra människor! känner också för att klä upp mig lite & fixa iordning mig eftersom jag har gått runt i pyjamas i en vecka. det känns som att jag varit borta i ett år eller något.
förövrigt så börjar jag friskna till lite nu, men det är fortfarande lite sjukdom i kroppen känner jag.
jag börjar också få lite smått panik då det är gymnasieval om femton dagar och jag har inte ens varit inne på den där sidan! vet heller inte vad jag ska välja, ångest!
förhoppningsvis så mår jag tillräckligt bra imorgon för att ta en promenad eller något, bara så jag kommer ut härifrån! så känns det faktiskt.


men nu ska jag ägna mig åt lite tv-tittande och godisätande resten av kvällen.

ciao!
gud,vad skönt det skulle vara med sol!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

ja jag vill också ha sol :D

2008-02-01 @ 21:33:28
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0