sporlovsupdate /k

sportlovet lider mot sitt slut.
den här veckan har gått sjukligt fort och det har inte alls blivit som jag tänkt mig faktiskt. jag har inte hunnit(orkat)plugga en enda gång vilket jag börjar få lite ångest för nu eftersom veckan snart är slut. istället har jag ägnat mig åt lite annat.
idag va jag, min bror&pappa i vingåker på outleten, det va mycket mysigt men dessvärre lite surt med fina kläder, och det är inte sådär billigt som man tycker det ska vara. i alla fall lyckades jag hitta en mysig myströja för 400 kronor, den kunde gärna ha varit lite billigare. men den fick följa med hem!
nu är jag sugen på att träffa lite folk och hitta på något kul, eftersom jag hela veckan bara umgåtts med familj.
imorgon  blire lite bakning för mig, och sen har jag tänkt att jag kanske skulle kunna få tag i jusse så kan vi ta en solning imorgon istället?
jag ringer faktiskt henne just i detta nu...
piiiip. piiip.  piiiiip...
nahepp, no answer.


jag får försöka ringa henne sen igen,
bye! / karolina,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0