sportlov, finally!

äntligen lov!
ska bli så himla skönt att bara slappa i en vecka nu, bara vänta och se vad som händer!
nu ska jag gå och duscha, men känner ork till att lägga in lite bilder nu, så tänkte att jag skulle göra det efter ducshen.
tyvärr kommer mitt lov förstöras lite pga två prov veckan efter, så jag måste plugga för det vore väldigt trevligt att höja mitt betyg i franska, och matte också såklart!


i'm off to the shower!


hey, i'm back!


yes, nyduschad och fräsch.
har absolut nada intressant att skriva. my life is boring.
här är iaf min absolut egenbakta allahjärtans-dag semlor, baked from scratch.
märkbart så är mitt liv ointressant,
men imorgon ska jag nog fyndshoppa med jusse, dessvärre har jag i stort sett inga pengar kvar så det blir nog bara att glo runt, om jag inte hittar något superbilligt förstås!

/ karolina.
simply k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0