tjeena.

började onsdagen men att springa runt i hela lägenheten och leta efter min sportbehå som är helt försvunnen, spårlöst. sen blev det idrott, men våran lärare var sjuk så vi fick ha majsan istället och hela salen, vi körde lite idioten och sen innebandy. sen fortsatte det med NO som jag inte är så förtjust i. sen så vare språk som va dyngtråkigt, eftersom både amanda & sofia är borta och pernilla försvann efter typ tio minuter för hennes klass skulle och åka skridskor. grattis pernilla! förresten. sen fortsatte det med lunch, hade dökul med brudarna, snackade massa minnen. skratta som en galning. + att man fick reda på lite saker som jag inte hade en aning om hade hänt.
sen vare bara engelska kvar och sen flex.
och imorgon är det nationella prov i svenska del två. ska sitta i typ tre timmar och skriva en uppsats om någonting. jag kommer sooooomna, zzz ...
men idag är det träning som kl halv sju.
     

bye! /karolina

Kommentarer
Postat av: amanda

ooh, känns som man alltid missar saker när man inte är i skolan ;/ fast när man väl är där så händer det ju inget kul x) oooh, jag vill också veta hemlisar (; helgen ?! :P pusshej

2008-02-06 @ 19:08:17
URL: http://massie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0