torsdag jus

min dator har varit kajko så ha rinte kunnat vara inne påå dagarba nu.. men nu funkat den igen! :D
ganska segt lov, men har varit skönt! slappat mest och så. i måndags och tisdags var jag med emilia, gick på stan och bara slappa och kolla på film i hennes ungkarlslya. xd i går var jag och pappa och körde curling, mys. bara lite ont i knäna idag. karro om vi ska köra någon gång så kostar det bara 30 kr för oss för en timme! sen var jag i alla fall och tränade på kvällen, det var skönt men känndes endå ganska segt i kroppen. alla 92or är typ sjuka, ialladall alla i klassen. idag har jag inte gjort så mycket, bakat bullar med pappa! haha. men dom blev döögoda, fast köket såg ut som en enda stor röra! skulle kanske gjort något med karro ikväll nu men det blev inte så vi var för sega. men imorgon ska vi in till stan sola och kolla monki som har öppnat, har jag hört. :D sen ska jag sammlas 5 köra match halv7 på konst mot saltängen a. gadh! men ska nli grymt kul och köra match, det var ju ett tag sen.
men det känns som att man aldrig blir frisk ordentligt! jäkla förkylningen sitter i hur länge som hälst.
ska kolla på friidrottsgrejen snart. sitta här och dega sönder lite innan!
nu ropar förästen mamma att maten är klar! smasken! pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0