2008 (karolina)

yes, då är det 2008. jag har faktiskt några nyårslöften som jag tror kommer gå bra att hålla. själva nyårsfirandet va ganska annorlunda mot vad man tänker sig men jag hade i alla fall mycket trevligt eftersom jag spenderade kvällen med dom absolut bästa. visst, det blev inte som vi tänkt oss men vi klarade ju oss ändå och jag tycker 2008 har bärjat otroligt bra än så länge. vi hade ju lite tur där dom första minuterna på detta år!
den första januari tvåtusenåtta har jag inte gjort mycket. jag sov till typ halv elva, sen så låg jag i soffan till ungefär tre, sen så bestämde jag mig för att ta en promenad, så jag tog jusses kvarglömda väska och promenerade dit. vägen dit va längre än den brukar vara eftersom jag gick helkonstigt. men efter en 45 minuter kom jag fram, och stog och pratade med henne ett tag sen så gick jag hem och det tog väl sådär en halvtimma - 40 minuter. sen kom jag hem och kände mig ganska pigg och uppåt. då beställde jag och mina föräldrar pizza, vilket var gott efter promenaden.


minuset med nyårsaftonen var att jag va/är irriterad på sättet vissa beter sig. men om man ser det från det positiva hållet så är jag väldigt glad att jag inte är sån i alla fall. du skämmer ut dig.



ciao, och lycka till 2008!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0