hey people!

onsdagen den tjugotredje januari tvåtusenåtta, har än så länge varit ganska skön.
har varit i skolan där vi först hade volleyboll på schemat. tycker det är väldigt roligt faktiskt men eftersom våran nya idrottslärare ska förklara allt och gå igenom massa grejer innan vi får börja så blev det inte så lång tid till spelandet tyvärr. och imorgon är det redskap (suck!) sen så hade vi NO, vilket va seeegt men jag klarade mig igenom den med. sen var det franska som likaså va ganska segt men den gick faktiskt ovanligt fort.sen blev det fisk, kall sås och potatis till lunch (me like!) sen så skulle vi haft engelska men majsan kom ju jättesegt så det va mest kaos till johnny haag kom och berättade om fotbollsgymnasiet, blev lite  fundersam på om jag kanske skulle söka till det. men med det menar jag inte att jag tror att jag är tillräckligt bra i fotboll för bli proffs eller något, men det vore kul att för en gångs skull kanske börja satsa lite på något..
image150mina älskade fotbollsskor ♥



nu blir det att plugga engelska, synd bara att det är en så tråkig engelska läxa. men den går nog ganska fort.
bye people!
/karolina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0