josefine is back.

jao, inte skrivit på väääldigt länge. men jag lever. har bara inte orkat.
idag tänkte jag åka ut till landet och mysa, men amanda skulle iväg och karro ville inte sen. så jag gick på bio med sofia och jussan, det var vääldigt mys. även fast filmen var säääääämst! jag rekomenderar inte att se på guldkompassen. jag fattade ingenting och slutet var grahsugt.
imorgon vill jag hitta på något kul, någon som är med? jag har nämligen haft segt dagarna efter nyår. det var riktigt skönt att träffa och gå på bio idag. och det är så som sagt så fucking kort kvar till äckelpäckel skolan börjar igen, usch. bilder från bion ;
     ska sitta lite här, sen blir det sängdags. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0