josefine.

helloj!
nu är jag jätte glaad, efter en lyckad shopingrunda. jag och karro gick hem till mig efter skolan, åkte sedan till henne och in till stan. mys. tänkte faktiskt köpa ett par jätte fina replay jeans, men dom kostade 1600! dödyrt för moi. men ajg hittade ett par fina på gina faktiskt! för bara 400! döbra! och så köpte jag ett vitt linne, halsband och hårspännen. :D och till jeansen blev till och med skapliga till mina skor som jag hast köpte och tycker sådär om. skönt. nu blir det vingåker på fredag med mamm och dadd då blire köpa en snygg överdragströja också! MUMS! tack för idag karrogums. det är lite konstigt att man blir på bra humör bara avv en shoppintur ibland. eller så blir man bara almänt irriterad för att man inte hittar något. ska snart äta fisk och se på reprisen av victoria secret fascion show kl 20 på trean! just det, hade nya idrottsläraren idag, kommer inte ihåg vad hon hette. men hon verkade väl skapligt då. det ska bli kul att ha nya hemkunskapsläraren sen, en kille! lite ovanligt kanske. puss hej!
just det. karolina du kan låna skidglasögon av mig! samma som mig (H) haha.


Kommentarer
Postat av: sofia

kan du köpa en frank dandy tröja i svart till mig då om du får pengar, huhu (a)

2008-01-09 @ 21:14:21
URL: http://sofmarolo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0