lördag!

haft en bra dag idag, började med en väldigt lugn frukost, sen blev det lite stressat när min mamma helt plötsligt säger: vill du följa med ner på stan? jag får panik eftersom jag vill det och hon är redan klar. så i allt stressande blir håret dökonstigt och jag tappar min rouge så den blev helt kaputt, så det blev en gammal äcklig istället. men sen kommer vi ner till stan och där köper mamma lite kläder medans jag inhandlar lite accesoarer :).

tex som dom här örhängena från glitter :)
yes, sen när vi ska gå hem så lyckas vi tyvärr få syn på en spya utanför harry's, mycket fräscht! sen åt vi lite lördagsmys med tacos och nu ska jag sitta här ett tag och sen så blir det att göra sig iordning för att  åka till sörping för att kolla på nattcupen, som alla mina tre storebröder är med i!
byebye! /karolina





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0