saturday (k)

usch, skolan närmar sig otroligt fort och jag har fortfarande inte gjort min ma A läxa, men eftersom vi har studiedag på måndag tänkte jag göra den då. borde egentligen gjort den i början av lovet men jag hade ingen lust då, det har jag i och för sig inte nu heller men måste man så måste man.
dagen igår va jättemysig. va väldigt trött egentligen eftersom jusse och jag inte somnade förrän typ sex, men allt blev bra ändå. jusse sa att hon skulle gå upp vid nio så hon ställde klockan, men varken amanda eller jag vaknade utav den och jusse bara stängde av den, sen somnade hon igen. vi åt inte frukost förrän typ halv ett någon gång tror jag, sen gjorde vi oss i ordning för att åka pulka :D. det va väldigt roligt, man blir som ett litet bran igen när man åker pulka! sen gick vi till amandas mormor&morfar och åt våfflor, guud så mums! sen gav vi oss ut igen. jag provade på skidorna vilket jag hade svårt för till en början men sen till slut lyckades jag både hoppa och stå på benen! sen gick vi in och såg på en film som va bra. sen åkte jag hem vid åtta tror jag, efter att vi ätit en underbar middag och massa chips till efterrätt. och sorry jusse, du missade marsglassen!

idag vet jag inte vad jag ska göra, är lite sugen på något kul men det gör mig inget att bara sitta hemma och se på film heller känner jag, får helt enkelt se vad oms händer !

byebye!

Kommentarer
Postat av: tove

ska vi göra matten tsm som vi sa`?` ;)

2008-01-05 @ 22:04:36
URL: http://toove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0