sick all week (karolina)

bläääää, har varit sjuk ända sen i måndags och det har fortfarande inte gått över. har haft feber och hosta (det vanliga liksom), it suck's! men sen tänkte jag att jag kunde va frisk idag men jag känner mig fortfarande lite dålig. jag har bara kollat på film&tv hela veckan, borde pluggat lite men jag skyller på sjukan.
amanda ringde nyss också och meddelade att våra avslutningströjor är klara, jag är inte helt nöjd med trycket men det va ju inte jättehemskt iaf, så det blir nog snyggt.
så ska vi ju bli stjärnor också! svt och programmet toppform ska ju filma oss nu under våren så ska vi vara med i toppform i höst ! det kommer bli kul och hoppas verkligen att vi vinner över den andra klassen!



nu ska jag glo på tv igen, och kurera mig lite.
see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0