träning snart (karolina)

första dagen i skolan idag, det va skitsegt för jag har redan tröttnat på den. allt va som vanligt förutom att vi fått en ny idrottslärare (fröken kanske man säger) hon heter i alla fall eva, och mitt första intryck av henne va typ: ookeeeeeej? jo, jag har också lärt mig lite arabiska! ska kunna en mening till våran redovisning, tur att vi har frans i klassen som kan det. vi tänkte att redovisningen blir lite roligare då!
annars kan jag inte säga så mycket om den här dagen.
ska träna nu klockan sju, ska bli ganska skönt faktiskt, röra lite på sig sådär. har ju börjat med träningar tre gånger i veckan nu och jag har bestämt att jag ska skärpa mig nu och försöka gå på varenda en! för det är ju ganska viktigt nu eftersom vi typ för ett protokoll över hur många gånger man varit och tränat, lite press.

jo, just det! en annan sak jag gjort idag va att jag följde med jusse hem efter skolan. vi provade snowboard pjäxor eftersom vi tänkte va lite coola till romme och åre. men tyvärr så är jag inte riktigt säker på om jag kommer att kunna ha pjäxorna en hel dag med sockar i för dom va kanske en aningen för små, fast ändå inte. vi får se vad vi kommer fram till, hoppas jag kan lära mig åka så jag inte skämmer ut mig helt!
förresten, ingen som har skidglasögon jag skulle kunna låna både till romme och åre?

nej, nu ska jag ladda lite för träningen.
BYE! / karolina

Kommentarer
Postat av: josefine

jag har skidglasögon du kan låna karro, ska bara aska. då får du lika dana som mig (H) haha

2008-01-08 @ 21:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0