update fredag, (karolina)

yes, finally friday! har haft en jätteskön dag med mys i cafeterian med amanda hela dagen! sen åkte amanda och jag hem till mig och la oss i soffan sen började jag sy lite grann och amanda sprang ner på stan för att käka och sen dra vidare på öff- träning, lycka till amanda&clara! själv fortsatte jag att sy på ett gammalt linne, inget speciellt. sen la jag mig i soffan igen och kollade på oc. sen nu så tror jag det blir att åka till fille k, sitter och väntar lite patetiskt på att juss&sofia ska ringa. i alla fall så vill jag tilläga att jag fortfarande är lite stolt över att jag va superduktig i onsdags för jag rensade min garderob rejält och städade ur den och hängde upp alla kläder som låg i ovikta högar förut. jag hittade faktiskt lite kläder som går att använda, + att jag hittade väldigt mycket skor. hade faktiskt hela femton stycken par, tyvärr va fyra oandvänd bara men de andra funkar! jag är helt chockad över att jag har så mycket skor! , det är himla många skor för att vara mig faktiskt. annars har det ju bara varit skola som vanligt, ganska segt men helt okej ändå.


imorgon får vi se vad som händer och har inget planerat, kan inte göra så mycket heller eftersom jag då är helt pank!

bye! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0