fridaaay!

yeah, entligen fredag.  idag gick jag up halv sex som vanligt (: cyklade till jobbet kvart i sju. blev klar dösnabbt idag, redan kvart över elva så slutade halv tolv! underbart sådär på en fredag. skulle ha slutat kvart över ett igentligen. cykla hem sen, slappa lite. kl ett cyklade jag till kajsing och vi cyklade till himpa för att sola&bada. riktigt skönt och härligt. finns ju inget bad som ligger där som man kan cykla till som är gratis annars, så det fick bli det :D var där typ halv två till fyra. sen spelade vi lite aquagolf haha det var jsjukt kul. och vi var bäst även om vi inte fick något pris. det var ruligt. det spelar ingen roll ifall jag har solskydd och solglasögon på mig hela tiden, jag blir ändå kräfta i ansiktet xd.                                        kisses&hugs   /   josefine aka kräftan.

karro kör på för full sving! (:

Kommentarer
Postat av: amanda

men gosisar då! :) ses imorgonkväll? <3

2008-07-25 @ 21:24:28
URL: http://massie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0