HOTHOT!

det sjukt varmt ute, helt underbart (:
imorse väckte pappa mig och mamma runt halv8. fixade och åkte till morängen runt nio. var typ först där, riktigt härligt. badat, solat och läst (: träffade ida, rogga och eva där bla (: trevligt trevligt. har i alla fall fått massa färg. nästan bränt mig ;) illrödnos. har haft solglasögon så har vita ringar runt ögonen. och sår har jag suttit neråt med huvudet och läst så min hals är helt vit. hahaha, inte så fint. har varit en härligt dag i alla fall. senare snart ska jag iväg och träffa emiia, mycket mys.
just det! jag och karro kanske ska till halmstad 7(ouis födelsedag (: ) & 8 augusti. fifan vad kul om det blir så. niclas ska dit och spela golftävlig två dagar så vi åker med honom. bor på något vandrarhem och när han kör gols är jag och karro på dinaste stranden i sverige eller på stan. aah så skoj. våre så hemskt kul.hoppas på att det blir så. om vi hittar billigt boende och nicke ska köra tävligen. hoppashoppas.       xoxo  /   josefine


sofia, amanda & karolina. typ ett och ett halvt år sedan. älskar verkligen den här bilde, auw!

Kommentarer
Postat av: Becca

nej vad småå :D ahha så sötaa

2008-08-07 @ 14:42:11
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0