juss tisdag.

hahaha! jag gjorde också den där saken som står i emelies blogg och jag fick svaret: "vi på 118100 tror att josefine wahlman är en trevlig tjej som tycker om glass och sitta och njuta av solen. vi tror att stickning är hennes favorithobby." HAHHA! stämmer nog inte så jätte bra haha, okej jag tycker om glass och njuter av solen när den är i sverige men haha stickning min favorithobby= vad kan dom ha fått det ifrån. måste typ sätt någon bild på bdd från slöjden eller något? =0 scary.
igår efter jobbet åkte jag till fältet och spelade fusboll med tessan ia lisa tobbe hampe och lisis lillebrorson. sen kom även fia och sen även amanda johnsson (: alla drog efter ett tag och kvar blev jag manda lisa och fia. pratade och mys. dömys och träffa mand igen (:
idag har jag då jobbat och känat lite mer pengs till in plånk (: ikväll blir det förmodligen grillning med flickorna from 9d1! mtcket mys!        
update: gud vad roligt med kattungarna sofia! oh så cute. tindris har blivit mams. (:

    puuus / josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0