one day left.

good evning! bara en dag kvar nu. är taggad till max! ska ha såååååå kul! idag började jag dagen som de flesta dagarna den här veckan. gick upp kl åtta. gjorde äggmackor och gick upp och kollade topmodel som går repris på mornarna. sen tog jag cykeln till karro vid 10. tänkte att det vore bättre och börja cykla lite nu än att slösa onödiga pengar på buss jämt. har bytt från abonemang till kontantkort på mobilen nu och så har jag gratis sms lala! så bara att smsa hur mycket som helst :D i alla fall så kom vi till stan typ kvart över tio. karro fixade lite sniggakläder och senare så träffade vi ia och lina och fixade ltie mys (: jag har kommit fram till att jag har varit på stan fem gånger mellan måndag och fredag. starkt gjort. tog sen cykeln och cyklade hem i regnet runt två. dökalt var det i shorts och tunn tröja i regnet och blåsten. när jag kom hem så pratade jag och pappa tro det eller ej ;) igenom massa saker. var riktigt mys faktiskt. sen åkte jag och handlade lite med mammi. imorgon så ska jag och karro ut till sofia innan emelie. fixa oss tillsammans och så. :D ne nu ska jag se om det är något på television.         
                                                     ciao / josefine!


Kommentarer
Postat av: sofia

så jävla snygga brudar jag får besök av idag då!! bara kolla bilden:D

2008-07-19 @ 11:12:41
URL: http://sofmarolo.blogg.se/
Postat av: Becca

Tack ska du ha :D

2008-07-19 @ 18:20:05
URL: http://metrobloggen.se/rebfre
Postat av: Moa

Sötbild :)

2008-07-25 @ 21:30:22
URL: http://moamadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0