onsdag 16/7

vaknade åtta idag, vaknar alltid grymt tidigt. men hade ändå ställt klockan på halv nio. tog tio bussen in till stan och träffade karolina och söder tull. började med att sola och sen gick vi på staden. köpte kläder till lördag, få se om jag kanske ska byta till en annan färg, ska ner imorgon och kola hur det ser ut. längtar till lördag ska bli sjukt kul, ch samtidigt sorgligt. kom hem runt 2. sytt och fixat lite på en kjol. ska hoppa in i duschen nu. och så börjar en rolig tv kväll kl 8 ;) nöööörd som jag är så ska jag se på crowned, pussicatdolls, project runway och sen se sex and the city. imorgon ska jag åka tidigt ner till stan och sedan hem och på med joggingkläderna och ut. konditionen är u inte den bästa just nu men det är ju den som ska tränas (: ska in i duschen nue.           / kisses&hugs jsoefine

 

Kommentarer
Postat av: amanda

VAd söt du är ! :) <3

2008-07-16 @ 21:25:20
URL: http://massie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0